söndag 16 juni 2013

INSPIRATION

Hej igen! Nu är jag här! 
Det har varit en rätt jobbig vecka och då tryter inspirationen rejält. Men nu har energin återkommit och jag har ett inlägg på gång igen :)

Härom dagen såg jag det här arrangemanget av stenar och växter. Jag blev inspirerad av det och tog med mig min man för att han skulle se. 

Nästa dag hade vi en liten, tung grävare här hemma. Då passade han på att köra stora stenar från baksidan av huset, till framsidan av huset. Medan jag var borta på annat, så fixade han detta tillsammans med två av grabbarna.




Så fort jag kom hem, åkte jag till Plantagen och köpte växter. Det där med växter är inte lätt, tycker jag. Men jag köpte några som jag tyckte om och som jag tror blir fina tillsammans.
Hur resultatet blev? Jo, det blev TOPPEN!
Bilder får ni en annan gång........lite kvar att göra innan det är klart.

Men jag lovar....bilder kommer....

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar