söndag 25 augusti 2013

MODE

Visst är det väl så, att om 10-20 år, kommer vi att tycka det är kul att se hur vi klädde oss 2013.


I våras började jag fotografera mej själv med olika kläder. Själv och själv... jag ber en av mina döttrar att fotografera. Visst har jag väl bra poser? Haha! 
Jag rör på mig och tjejerna klickar så fort de kan. Det blir som det blir. Kul! :) Känner mej som en toppmodell! ;)

När jag pensionerar mej, tar jag väl fram bilderna och minner mej tillbaka. Eller kanske tjejerna tycker att det är ännu roligare att se när de blir vuxna. Vi får se!

Det här är något jag ska fortsätta med i alla fall. Jag ska även fota mina tjejer. Jag tror de tycker det blir kul, om några år att se vad de hade på sig när de var små.

I dag är det en härlig måndag! Njut av att det är en ny vecka och nya möjligheter!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar