onsdag 7 maj 2014

KAFFE

Det absolut bästa kaffet är det på förmiddagen, på jobbet. När klockan är ca 9.30, fixar jag kaffe. Det absolut godaste kaffet gör jag då. 2-3 msk vispgrädde, 2-3 msk mjölk, värm i micro 30 sekunder, häll i en skopa pulverkaffe, häll på kokande vatten till full kopp. Mmmmmm vad gott!
Sen sitter jag o njuter av det i ca 30 minuter.


Fixade lite mellanmål till Ellen.


Städade ur vår klädkammare, eller i alla fall min del av den :)






Jag har vikt ihop o lagt undan alla vinterkläder. De två lådorna under hyllorna har innehållit sommarkläderna. Det är så kul att plocka fram dem. Vissa plagg hade jag glömt att jag hade, några plagg har jag inte ens använt än.
Är såååå nöjd nu! Nu är det bara Samuels del kvar :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Helene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar