söndag 26 maj 2013

VAR SAK PÅ SIN PLATS

Jag älskar att ha ordning och reda! 
Jag vill att varje sak ska ha sin bestämda plats. 
Det är inte så lätt, men jag går ofta och funderar på lösningar på det. En lösning är dessa små lådor. De är helt underbara :) Jag älskar dem! 
Det är många saker som får sin bestämda plats i dessa lådor.
Det är Ikeas "moppe" som jag har målat om (tyvärr har de utgått ur sortimentet). Jag hade två från början, som jag köpte för länge sen. De andra fyra har jag köpt på Tradera.

Som ni ser så är inte alla lådor färdiga. Jag vet inte riktigt än vad jag ska ha i dem. De väntar på saker som vill ha en bestämd plats :)
De är färdigmålade, jag ska bara vända på dem och skriva vad som är i. 




Jag önskar er en härlig dag!

GRATTIS till alla mammor! 
Tänk på, att det finns ingen mamma i hela världen som är så bra mamma som du, till dina barn.

Helene

2 kommentarer:

  1. Snyggt och praktiskt. Skriver du texten för hand eller hur får du dit den. Om du skriver för hand blir jag avundsjuk för att du kan skriva så snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart jag skriver för hand! ;) Nej då! Jag skriver ut från datorn, ritar ut konturerna på smörpapper, ritar konturerna på baksidan, gnuggar texten på lådan och till sist fyller jag texten med en svart penna. Så var det klart!

      Radera