torsdag 20 mars 2014

FIKA

På jobbet blev jag bjuden på hembakt semla av en kollega. Vem tackar nej till det? :) 

På eftermiddagen var jag o David på stan o då blev det också fika. Det är livet - att fika! :-)



Annars har det inte hänt så mycket. Filip hjälpte mej på jobbet en timme på eftermiddagen. Jag har inte hunnit med som jag skulle den här veckan.

Detta skriver underbaraclara på sin blogg:

Ibland kan jag känna mig så himla tråkig för att jag är en sådan vardagsjunkie. Jag ÄLSKAR vardag. De bästa dagarna i mitt liv är de dagar när inget särskilt händer.

Jag känner så väl igen mej i det. Jag gillar också vardagen, när allt bara rullar på i sakta mak och inget speciellt händer. Idag har varit en sån dag, som så många andra. 
När jag får komma hem o vara med barnen, bara vara, plocka o ordna saker. Det gillar jag!

Sen när helgen kommer så ÄLSKAR jag att umgås med vänner. Det är också livet! :-)

Helene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar