fredag 14 mars 2014

VÅR


I höstas satte jag o barnen vårlökar. Sååååå mysigt när man ser dem komma upp i gräsmattan.

I kväll blev det mandelpannkakor. Receptet hittar du här. Den är glutenfri och gjord på mandelmjöl istället för vetemjöl. Jättegoda!

Samuel o jag var till Telia o köpte en iPhone 5s till Samuel. Den kostade 45 kr. Bra pris tycker jag :)
Vi band tre av våra abonnemang och fick detta fantastiska pris.

Ikväll har vi varit hem till goda vänner. Trevligt, trevligt!! Som vanligt!
Blev dock inte så sent som vi brukar :)

Igår när jag körde hem med åttaåriga E, så frågade hon mej vad inälvor är för något. Jag räknade upp att det är tarmar, njurar, hjärta, lever mm.
"Jaha!", säger hon, "så det är inte älvor som flyger runt där inne då?"
Ordet inälvor får ju en helt annan klang om man tänker så :)

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar