fredag 28 mars 2014

HÄRLIG FREDAG

Jag jobbade fram till lunch och jag kände under tiden jag var där, hur jag blev frisk. Härligt! Det var kanonväder när jag kom hem så jag blev så sugen på att greja i trädgården.





Till skillnad från min mamma, som håller på tills allt är färdigt (på gott och ont) så håller jag på så länge jag tycker att det är roligt :)
Det är ju bättre att göra en del än inget alls, är min filosofi. Nästa gång blir det inte så mycket att göra, eftersom jag har gjort en del nu, är ju också en bra tanke.



Det blev bra i alla fall!

Det är ju så mysigt att se när det spirar litet, litet...


Fixade lite fint utanför dörren för några dagar sen.



Har shoppat med Samuel på eftermiddagen. Var bl.a till Ikea o handlade till källaren. Ska visa bilder på vad vi var o beställde, som jag fick som födelsedagspresent av Samuel :-D

Ha en trevlig kväll!

Helene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar