tisdag 18 mars 2014

GRATTIS LYDIA 12 ÅR

Vår älskade, stora dotter fyller 12 år idag!


Som ni ser så har jag ändrat utseendet på bloggen lite grann. Ja, det är ju inte jag som har gjort det då, utan äldsta grabben Josef. Jag är inte så kunnig på tekniska saker.
Det ska komma lite bilder på vänster sida också. Måste fota lite först :)
Vad tycker ni om det nya utseendet?

I lördags hade vi ju kalas för Lydia o då hade min kära svägerska med sej dessa fina tulpaner till mej.


För ett tag sen var Samuel o jag till Nordjö idé o design för att leta tapeter. Igår hade de kommit.


De är såååååå fina! Den enfärgade, som ser ut som linnetyg, ska vi ha i köket här uppe. Det mönstrade ska vi ha i köket/vardagsrummet i lägenheten i källaren. Även det enfärgade kommer finnas på en vägg i källaren.
Det kommer bli så bra :)
I eftermiddag kvistlackade jag alla lister i köket, efter att jag hade våttorkat dem. Allt tar sån tid :( 
Jag vill att det ska vara färdigt nu!!!

Nu vill jag har inspiration!!!
Så jag orkar o har lust att måla i kväll :)

Nu ska lilla tjejen Ellen baka så vi kan ha lite mys när Lydia kommer från vattenpolon. 
Bäst att jag hjälper henne :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar