måndag 7 april 2014

ATT MÅ BRA

Jag har mått så bra i dag! Åh...va jag har njutit! 

Från fredag kväll till söndag eftermiddag så var det berg- o dalbana i känslolivet (o det berodde inte på nån övergångsålder :)). Samuel o jag pratade mycket om det o vi förstod efteråt att det var saker och ting som har hänt runt omkring oss som tyvärr påverkade mej lite för mycket. 
Ja, det vart lite kryptiskt :) 

Jag berättade för min chef att jag ber för honom och hans företag, varje dag :) Jag kan bara le... jag blir så glad :-D Haha, det där var visst också lite kryptiskt.

Fika måste man göra och när David har bakat goda chokladkakor så måste :) man ju smaka.


Jag o David stack till stan o köpte nya skor till honom. 



Nu blir det ett tips på kylskåpsrensning igen :) Alla känner till den men den tål att upprepas. Pyttipanna är ju toppen! Ta det du hittar i kylskåpet. Det funkar ju att ha grönsaker i också, om man vill det. Jag hade bara potatis, köttbullar och bacon. 


Häll på lite grädde så blir det gräddstuvad pyttipanna. Mums fillibabba!

Och så ägg till det...


Grannen E var här så vi styrketränade i 40 minuter. Åh, va vi är bra!

Sen blev det lite lyssnande av predikan av Joakim Lundqvist. Mycket bra! Under tiden strök jag en massa skjortor. Det är väldans vad skjortor det blir att stryka hela tiden :)
Men det är rätt rogivande, tycker jag. Antingen ska man lyssna på något bra eller prata med mamma eller en syster :)


Jaha, nu är det bara det bästa kvar, att Samuel ringer :)

Ha en god kväll, god natt och en god morgon!

Helene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar