torsdag 3 april 2014

JOBB, JOBB, JOBB

Jag var på jobbet 7.30 och gick därifrån 18.00. Låååång dag! Men det har varit kul! Nu är jag trött! Härligt att jag inte behöver överarbeta när jag kommer hem.
Filip gjorde middagen. 

Det här är en av mina middagsfavoriter.


Fiskblock
Salt, citronpeppar och dill
Creme fraiche och räkost
Räkor
Riven ost
ev. broccoli

In i ugnen tills fisken är genomstekt och osten har fått fin färg.
Hur smaskigt som helst. Alla i familjen gillar det här.

Nu så är alla bilder på våra barn på plats. Det är inte så lätt att få till att fota alla. I kväll kunde jag fota Oscar, till sist. 
Nu ska jag framkalla dem också. Jag ska byta ut de gamla bilderna vi har i hallen.
Jag har tiggt till mej lite grånat virke från grannen som jag ska göra ramar av.
Kommer jag ihåg :) ska jag visa resultatet här.

Nu ska jag invänta min stora kärlek, som kommer med tåget 22.30

Har lite tvätt som ska tas omhand. Tjoho, så kul! ;-)

Ha en trevlig kväll!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar