tisdag 22 april 2014

PREVILIGERADE

Nu är vi hemma!
Jag har ju redan visat lite av vad påsken innehöll, men tänkte ändå visa lite bilder från veckan som har varit. 

Tisdagen innan påsk åkte vi ner till mamma i Adelöv, Småland. Vi bodde där men var o hälsade på mina syskon. Min äldste bror har köpt gården där vi växte upp.





Det är ett privilegium att få ha detta att komma tillbaka till.

Vi var på begravning på onsdagen.


På långfredagen var vi på påskmiddag hos SysterYster Sofie o hennes man i Jönköping. Mycket trevligt!

Efter det åkte vi till Dyrön. Det är också ett privilegium!






Detta är "påskevaga"


På annandag påsk var det dags att åka hem igen.



Det har varit en underbar påskvecka! Vi har träffat min mamma, alla mina syskon med respektive och vi har träffat Samuels föräldrar och syster. Härligt, härligt, härligt!!!

Nu är det underbart att få sova :)

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar