lördag 5 april 2014

HÄRLIG LÖRDAG

Vad beror detta på, att det blir så långt glapp mellan överskriften och texten?

Det har hänt lite av varje. Lydia spelade med i Polkampen (vattenpolo) på Lugnet. Hon gjorde flera mål och fick pris. Kul!








Lite kaffe på det...



Vi var till Borlänge Cykelcentrum o hämtade min cykel som jag fick av Samuel när jag fyllde år för några veckor sen. 
Det är en Cresent. 



Jag o Ellen var ut o provcyklade. Vi cyklade till "Groddammen" där vi såg änder.







Nu har våren kommit hit på riktigt också.


Igår var jag, grannen E o vännen J till Thuns, Almunge, utanför Uppsala och shoppade. Det var kul! Jag ska visa några av köpen någon annan dag. Det blev så mycket ändå i dag :)

Nu är jag sällskapssugen. Får se om vi kan umgås med några :)

Ha en bra kväll!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar