onsdag 30 april 2014

VALBORG

Hej igen! Nu är jag tillbaka :)

Hade tänkt att åka till Dalagården i kväll. När vi kom ut på trappen för att åka, så hade det precis börjat regna. Fy vad ruggigt!
Vi ändrade våra planer. Vi köpte god mat på CityGross och våldgästade familjen Fritzson istället.



Alltid lika trevligt att träffa dem!



Lydias kompis var med o så fick jag ytterligare två nattgäster med mej hem.
Det här gillar jag verkligen, att barnen tar med sej kompisar hem, både under dagen men även över natt. Barnen har så jätteroligt o är nöjda o jag är nöjd.
Jag säger i stort sätt aldrig nej när barnen vill ta hem kompisar.

Nu har jag suttit o lyssna på talbok och börjat sticka en socka. Jag fick garn av min kära svärmor när vi var ner.

Ha en underbar natt o morgon, kära ni!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar