onsdag 2 april 2014

INSPIRERAD

I dag var en härlig dag! Det blir det alltid när jag har inspiration. Jag ha skrivit det förut men jag njuuuuuuter verkligen när jag har inspiration.

Nu är rabatten färdig! 


Det är ju sååå mysigt när knopparna kommer fram. Jag tror att det här är Alium.



Jag köpte tre olika sorters blåbär förra året. Här är en av dem. Nu hoppas jag verkligen att det blir mycket bär på dem.


Jobbar man i trädgården så måste man ju ta en fika :)
Det blev kaffe med vaniljessens :-/
Nja......det ska jag nog inte ta i fler gånger. Fyyyyyyy va sött!

Men det var härligt med paus :) och muffinsen var god! (köpte den av tjejer på UF-mässan)



Eftersom det inte var så många hemma till middagen (4st) så fick var och en göra det de ville ha. 
För mej blev det omelett. Mums!


 


Nu ska jag se om grannen är pigg på lite träning, annars tar jag mej nog en promenad.

Ha en underbar kväll, kära ni!

Helene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar