söndag 6 april 2014

SHOPPINGRUNDA

I fredags åkte jag, grannen E och vännen J på shoppingrunda till Thuns, utanför Uppsala. När vi ändå åkte förbi Valbo så passade vi på att gå runt där också :)

Detta är några av plaggen jag köpte



Den här klänningen känns inte som mej, men jag känner för att prova en annan stil också :)
(ursäkta dålig bildkvalité)






Den här jackan känner jag mej jättenöjd med. Den hittade jag i Valbo. Jag visste inte det, men alla jackor var det 20% rea på och alla scarfar var det 50% på. Det blev ju verkligen en bonus :)



Så, det var en mycket trevlig och lyckad resa. 

Idag har jag och Samuel tagit en tur med våra cyklar, ca 1,7 mil. Härligt väder och trevligt sällskap :)

Familjen D var här på middag på eftermiddagen. Samuel och jag gjorde en köttfärssoppa. Gott, gott!

Nu är det god natt!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar