tisdag 1 april 2014

UF-mässa

Oj, vad många kreativa ungdomar det finns!
Jag var o kollade på deras mässa i dag. Helt underbart att se alla dessa entreprenörer. De är duktiga!
Jag blir inspirerad och glad!


Här köpte jag vaniljessens... ska ha det i kaffet.



Coola tavlor...





Filip var med i en grupp o ställde ut också, men jag hann inte ta kort på deras monter. Det var en grupp i hans klass som vann hela tävlingen som bästa UF-företaget. Nu ska de tävla i Europa. Häftigt!

I dag var det Ellens tur att laga mat. Jag fick lite ärenden så jag var inte hemma när hon skulle börja. Men med instruktioner via telefon så kunde hon sätta på ugnen, blanda soja, salt och vitpeppar, lägga upp kycklingklubbor på en plåt, pensla klubborna och till sist ställa in plåten i ugnen. Bra gjort, tycker jag!

Nu har jag gjort klart bokslutet för vårt företag. Puh! Ska lämna det för granskning i morgon.

Nu är det läggdags! Ha en bra dag i morgon!

Helene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar