onsdag 12 februari 2014

BÖNESVAR

Stekt fisk o potatismos. Det är gott det! Fast jag åt blomkålsmos, också jättegott.
Ett tips, använd mandelmjöl i stället för vanligt mjöl, när ni gör paneringen till fisken. Det klumpar sej inte då.


Så fort jag kom hem från jobbet (16.50) körde jag stora tjejen o hennes kompis till scenskolan uppe på Lugnet. Det är så bra att de äter kvällsmat där först, innan de sätter igång.

Jag var rätt frustrerad på jobbet idag. Jag tyckte att jag höll på att komma ifatt men så kommer det till en massa jobb :(
Jag är jättetacksam att jag har ett jobb och att jag trivs så bra. Jag har ett kanonjobb! Men ibland har man väl rätt att vara lite frustrerad? Eller hur? :)

Läste ett kapitel för tjejerna innan de skulle sova. Det är lite mysigt att läsa Kulla-Gulla :)

Jag bad till Gud om hjälp med en negativ tanke, som också blev en negativ känsla som jag hade svårt att bli av med idag, efter jobbet. Nu ikväll märkte jag att den negativa tanken hade bytts ut mot en positiv känsla. Detta har hänt förut, att jag har negativa tankar o känslor, men det brukar inte gå så fort att bli av med dem. Tack Gud!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar