onsdag 19 februari 2014

MIO

Jag fick MIO:s katalog igår! 
Åhhhhh, va mycket fint! 
Jag fick också ett erbjudande, att handla för minst 600 kr o få 300 kr rabatt. Det är ju HELT ok :)
Idag var jag dit. De har sååå mycket fint!



Detta köpte jag. Skulle ha kostar ca 650 kr men fick det för ca 350 kr.
Bra köp, tycker jag :)

Hade det lugnt på jobbet o tänkte åka hem rätt bra tid på eftermiddagen men då kom chefen med ett jobb som kommer ta flera timmar så det blev en lång dag :( och jag får fortsätta med den arbetsuppgiften imorgon också.

Imorgon ska jag ta en halvfasta igen. Det är en plåga men jag ska ge det några veckor så får jag se om det är värt det o ger det resultat jag vill :)
Rent ekonomiskt är det ju riktigt bra. Jag kommer äta två ägg på morron, keso o en banan på dagen och någon soppa på kvällen. Det blir ju bra mycket billigare än en vanlig dag :)

Pratade med J, äldste sonen, på eftermiddagen. Han erbjöd sej att hjälpa mej med bloggen, att ändra utseendet på den. Det är ju väldigt välbehövligt! Han tyckte den såg HEMSK ut! Haha...

Så.....om några dagar så kommer här att se bättre ut. Håll ut!

Att det ska vara så mysigt och gott att ta några fröknäcke med smör och ost och dricka te till, samtidigt som man bläddrar i en tidning. Myyyyyys!

Helene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar