torsdag 20 februari 2014

KÖPA KLÄDER ÄR KUL

Jag är så nöjd med mina köp. Hade gärna köpt mer men det får vänta :)


Hade fått lite erbjudande från Kappahl, så jag o tjejerna åkte ner till stan på eftermiddagen.



Det är så roligt att köpa kläder :-D

Nu ett ekonomitips:

En tepåse räcker åtminstone till två koppar te. När jag ska dricka te så lägger jag påsen i en ny kopp som får stå till nästa dag :) Är det snålt?
Är man från Småland, så är man :)
Jag såg på Coops hemsida att en tepåse kostar 1,80 kr.
Om man dricker te varje dag blir det 1,80*365 = 657 kr på ett år.
Om man använder tepåsen i två dagar så har man sparat 328 kr på ett år.
Många bäckar små......

Det är ju bättre att lägga de pengarna på något roligare än te, kläder te.x :)



Nu är det snart dags att hämta min Älskling, som kom med ett tidigare tåg. Tjohoo!!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar