måndag 3 februari 2014

EKOLOGISKA HUDVÅRDSPRODUKTER

Tjoho!!!

Nu har jag beställt en hel del hudvårdsprodukter, ekologiska produkter. Jag går ibland in o kollar på naturligtsnygg.se. Hon recenserar ekologiska produkter. 

Men oj, vilken tid det tar att hitta det man vill ha. Jag skulle ha lite av varje och då fanns ju inte det hon rekommenderade i samma webshop. Jag kompromissade lite och fick flera fina och bra, hoppas jag :), produkter.
Bl. a. beställde jag detta schampo. Just nu har jag ett schampo från Weleda som är helt ok, men jag ville testa något nytt.


Dagen har som vanligt :) bestått i jobb, E var med en timme, efter att jag hämtat henne på skolan, skjutsning, veckohandling, matlagning (blev kasslerlåda från 56kilo.se som fick 4,5/5), diskning och en lång stund för att beställa ekologiska produkter.
Var uppe tidigt i morse och körde Samuel till tåget. Det bästa med att köra honom tidigt, tåget gick 5.31, är att åka hem igen och gå o lägga sej i en fortfarande (om man lägger på täcket innan man åker) varm säng :) 

Nu är det dags för sängen!

Helene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar