lördag 1 februari 2014

DET GÅR FRAMÅT

Jodå, det går framåt. Det har hänt väldigt mycket i dag, eller hänt o hänt, det har inte hänt av sej själv precis :) jag har gjort en massa. 
Samuel fixade allt det tekniska. Sånt är jag inte alls haj på. Nu börjar man se slutet på projektet.


Det kommer dröja innan jag startar ett nytt projekt :) Fy, va tid det tar. Man hinner ju inte med nånting annat. Det är inte bra!

Jo, jag hann faktiskt med en liten loppisrunda. Det är alltid kul. Fast i dag hittade jag inte så mycket roligt. Stora grabben J är hemma över helgen så han var med mej.

I torsdags träffade Samuel o jag M för ett samtal. Det blev långt o trevligt :)
Så nu är det bara för oss att fatta ett beslut. Inte bara lätt!

Lovade barnen myskväll med film i går kväll. Hade hört att Frost var sååååååå fruktansvärt bra. Sångerna var de bästa som Disney nån gång hade haft. 
Hela familjen satt faktiskt med o tittade. Det händer inte ofta. 
Fyyyyyyyy, vilken besvikelse! Filmen får max en  femma av tio möjliga :(

Vännen D kom hit en sväng i kväll. Alltid lika kul! Jag tycker nog att han kan göra som sin fru o tala om att han är hungrig när han kommer :)
Så småningom frågade jag, jodå, han var hungrig.
Så det blev mackor med en massa gott till. Att det kan vara så gott med kvällsmackor. Det är väldigt sällan vi äter det men när vi väl gör det, är det så gott.

Ha det bra!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar