tisdag 21 januari 2014

BRA DAG!

Ha....i dag blev det en bra dag!
Härligt att ha en man som kan få en på bättre tankar och som lyssnar och förstår.

Ja ni, nu är väggarna i stort sett färdiga. Väggarna bakom bokhyllorna har jag inte ens börjat på, det får jag ta sen men för övrigt, det mesta av väggarna, blev färdiga i dag. Tjoho, på det!
Det tog ca 3,5 timmar att måla. Nu är jag lite trött i armen :)

Konstig färg det blev på bilden men det är vit färg jag har :)



Ingen av grabbarna kunde hämta E i dag, så hon fick vara med mej på jobbet en stund. Det gick bra det med. Jobbade till 15.45 i dag.
Äntligen kunde jag börja lite smått med bokslutet. I morgon ska jag bara jobba med det. Härligt!

Ett bra sätt att prata med sina barn är när man åker ensam med dem i bilen. I går körde jag L, snart 12 år, och då berättade hon att skolsköterskan hade varit hos dem i klassen under dagen och delat ut broschyrer.
Det blev lite intressanta :) frågor och svar, där i bilen.

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar