lördag 18 januari 2014

HÄRLIG LÖRDAG

Lördagar är härliga! Sov länge i dag, det behövdes.
C kom ca 10.00 för att träna. Det känns bra att träna på morgonen. Det är så bra att träna med en kompis, man slår två flugor i ett, träning, prata, prata, prata :)
Resten av dagen har projektet varit i fokus. Jag har hunnit mycket. Målat taklisterna, tagit bort taklist och golvlist där fondväggen ska vara, slipat tapetkanter, målat lite vägg. Fast jag har gjort så mycket så syns det knappt. Det är ju så med förarbete :(
Igår fick jag hjälp att plocka ner allt från bokhyllorna.
Nu ska allt bli vitt i vardagsrummet.



Hade myskväll med de tre yngsta, på kvällen. Det var D som vann.








När tjejerna och jag ska mysa, så blir det sticka, virka och sy. Eftersom jag ÄLSKAR att sticka och virka så gör jag allt jag kan för att tjejerna ska tycka om det :)










Helene








2 kommentarer: