söndag 19 januari 2014

LITE MER KLART

I dag målade jag klart väggarna en första gång. Känns bra! Nu är det bara andra gången kvar :)
Jag målade när jag kom hem från kyrkan, när det fortfarande var ljust ute. 
Tänkte att jag skulle hinna måla färdigt innan min Älskade kommer hem.

Det var som vanligt bra i kyrkan. Tyvärr var jag inte riktigt på topp i dag. Det brukar bli så när min käre make har varit borta länge. Nu har han varit borta i 18 dagar. Tålamodet med barnen är inte den bästa :(
I alla fall så var det härligt med dop, barnvälsignelse och medlemsintagning (9 st).
Underbart med en församling som växer!



Jag o de tre minsta spelade "bubblan" o "banka bäver". Ha... det var kul! Båda är stressande spel. Det gillar jag! 


Lite kaffe o kladdkaka på det så....


Visst ser det bra ut att jag bara tog en så liten bit? Haha.... Jag tog en bit till sen men den visar jag inte här ;)
Det är vår "konditor" D, som bakat, förstås.

Ha en bra dag!

Helene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar