tisdag 7 januari 2014

SEEEEGT!

Den här dagen kan jag beskriva med ett ord, segt.
Klockan ringde 6.50. 7.35 var jag på jobbet. O var med o hjälpte mej i tre timmar. När klockan hade passerat elva, blev jag så vansinnigt trött. Jag tvingade mej att jobba ett tag till men sen gav jag upp. Det blev en kort jobbdag i dag. När jag kom hem sov jag en stund. Resten av eftermiddagen gick inte i många knop. Efter att ha hämtat o lämnat barn över hela stan o L o jag hade fixat tacos, så åt vi gott.
L o E följde med mej ut på en promenad. Jag gick o de cyklade. 


Trodde jag skulle bli lite piggare av promenaden, men inte....

När jag var liten, älskade jag bokmärken. Jag har flera bokmärksalbum kvar. Jag samlade på fyrkanter, haha, det är så typiskt mej. Jag ville att det skulle vara rakt och fint i albumen :-) 
För flera år sen köpte jag lite bokmärken på tradera. I kväll kom jag på att jag skulle fortsätta att renklippa dem.
Jag vet inte vad jag ska ha dem till men de är ju så fina.


Häromdagen hittade jag en beskrivning på virkade hjärtan som jag blev sugen på att göra. Beskrivningen finns Här


Kanske ska jag göra två stycken och virka ihop. Då kan jag lägga i lavendel och ha som doftpåse.
Vi får se, vi får se...

Nu är det dags att sova. Jag MÅSTE vara pigg på jobbet i morgon :)

Ha det gott!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar