söndag 26 januari 2014

HELDAG I KYRKAN

Det blev heldag i kyrkan i dag. Fantastisk lovsång på gudstjänsten. Lars Andersson (tror jag han hette) från Örebro Missionsskola predikade. Mycket intressant predikan. Efteråt bjöds vi på sopplunch och fick information om församlingen. Det var en intressant information. Jag blev imponerad av organisationen och deras klara vision och uppföljning på den. Det var härligt att höra om deras historia o hur de tänker nu. Samtidigt var det lite jobbigt att sitta där :(

När vi kom hem satte Samuel upp resten av panelen och taklisten. Jag spacklade den delen av taklisten och målade hyllan som ska sättas upp på den väggen.



Det blir så fint så fint!

Det blev en Maria Wern i kväll också. Jag borde kanske inte skriva varje gång jag kollar på film, ni tror inte jag gör annat :)

Samuel hade myskväll med film med tjejerna.

Det har varit en bra dag men nu har jag behov av att prata lite. Ska kolla vad min älskade gör :)

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar