fredag 24 januari 2014

FÖR ELENS SKULL

Hade det inte varit för elen så skulle jag ha satt upp panelen själv. Det finns två eluttag på väggen och det ville jag inte ge mej på så Samuel (mannen) gjorde det. Det är jag glad för.
Kanske, kanske, hade jag inte klarat av att sätta panel själv ändå, fast det vill jag inte erkänna :)



Hur som helst så är det på gång i alla fall. Underbart!

När Samuel hade hämtat E på skolan, kom de och hämtade mej. Sen blev det fika på stan. Oh, va jag uppskattar fika på stan. Det är så mysigt!
Dumt nog tog jag inte morotskaka som jag alltid gör. Den är supergod, men jag tänkte ta något nytt och tog blåbärs- och vaniljcheesecake, som inte var god :(

Nu har vi bestämt med grannarna vilka björkar som ska ner bakom garaget. De vill ha mer sol i sin trädgård och för oss gör det inget om de tar ner några björkar för oss.

Kvällen avslutades med myskväll med film. Det funkar ju det också :)

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar