onsdag 29 januari 2014

MYCKET DAMM

Jag stekte pannkakor till barnen till frukost. Dessa är supergoda och utan vetemjöl. Hade tänkt att länka till receptet hos 56kilo.se men vårt internet ligger nere så jag bloggar på telefon.
Själv åt jag två kokta ägg, halv avokado o lite majonnäs. Smaskens o mättande!

Efter en heldag på jobbet, som jag tycker var bra gjort, eftersom jag bara sov 4 timmar i natt :( tog jag det lugnt en stund.
Nu vill jag verkligen bli klar med vardagsrummet! Jag är trött på att ha det så rörigt. 
Samuel hjälpte mej i kväll med att plocka ur alla sladdar o tekniska grejer från bokhyllorna o skrivbordet.
Vaaaaaansinnigt vad damm det kan samlas bakom bokhyllorna o bland sladdar o bröte. Jag förskonar er från en bild på det :)
Jag hann måla väggen bakom hyllorna en gång i alla fall.
Samuel har fått lite på plats i källaren.


Nu är det sovdags!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar