lördag 11 januari 2014

SKÖN LÖRDAG

Lördagar är härliga! Jag sov jättelänge idag. Kanske behövde det. 
Loppisrunda är min lördagshobby. Likadant i dag. Hittade lite kul både på Timmervägen och på PMU. Kul, kul!
Var o hämtade tjejerna hos kompisar och blev bjuden på kaffe. Underbart! Vad är väl bättre än att dricka kaffe med vänner och prata och prata? :)
På eftermiddagen bowlade vi, jag och de tre yngsta. Jag vann första setet, D vann andra. Fikade, gjorde vi där också :). Fika är aldrig fel!


Ja..... så till projektet. Det är märkligt vad det blir större och större. Blev inspirerad av vännerna på förmiddagen, så nu byter även bokhyllorna plats. 






Och när jag ändå håller på, är det lika bra att måla listerna också. De ser förskräckliga ut. Och när jag ändå målar listerna, är det ju lika bra att tapetsera om också......eller hur?
Nu letar jag tapeter för fullt. Har ni något förslag på en fin tapet?

Lite paus blev det på kvällen med myskväll med barnen, bananasplit och Trassel.





















Nu väntar jag på att VBM (världens bästa man) ska ringa. Igår blev det lite jobbigt, då lääääääängtade jag verkligen efter honom. I dag har det gått bättre :-)
Han åkte ut på oljeplattformen Snorre B den 2 januari, och hemifrån den 1 januari. Får se när han kommer hem, kanske nästa helg.

Nu ska jag ta ner gardinerna.

Sov gott!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar