torsdag 16 januari 2014

FÄRDIGA LISTER

Ja, i kväll blev jag färdig med listerna, eller nästan alla :) Taklisterna är kvar.
Det känns jättebra!
I morgon tänkte jag åka till bygghandeln och kolla om det finns panel som är "tunn". Jag tänkte ha väggen bakom soffan, i stående panel. Det blir ett så hemska jobb om jag måste ta ner listerna och såga om dem, om jag ska ha "riktig" panel. Ska kolla vad som finns.

Snöskottning blev det i kväll också. Snöskottning är en konst. Det ska vara noga och fint skottat. Det ska vara raka och jämna kanter och ingen ska ha sprungit i snövallarna. När jag kommer hem och kör in på parkeringen så vill jag njuta av en fin skottad parkering. Mmm....det är vackert!

Det blev en heldag på jobbet igen. Känns som jag aldrig hinner i kapp. Det är en massa som samlat på sig under julledigheten. I morgon får jag hjälp av F, det blir bra.

Ingen bild i dag? Nä, jag har inte tagit någon bild.
Borde tagit en bild på den goda soppan som F gjorde i dag, kräftsoppa. Det var mums!

Ha de!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar