onsdag 22 januari 2014

NÄSTAN RIS Á LA MALTA

I dag har det gått i ett.
Massor att göra på jobbet. Hade tänkt jobba med bokslutet i dag men det blev ingenting av det. När chefen är på kontoret så blir det alltid en massa annat jobb.
Ändå hann jag mycket i dag, jobbade till 16.30.
Sen körde jag barn, handlade, lagade middag, körde barn, försökte starta Audin som ska in till verkstaden i morgon.
Den har stått övertäckt med snö och har inte körts på flera veckor så batteriet var helt dött. Kopplade med startkablar men det gick inte ändå, fick hämta grannen. Då startade den direkt.
Körde några mil för att ladda batteriet.
Sen var jag trött!

Det blev lite god keso med vaniljpulver och apelsin på kvällen. Smakar nästan som ris á la malta, som jag älskar.


Jag gillar ju kriminalare så det fick bli en Maria Wern till det, Svart fjäril.

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar