onsdag 15 januari 2014

DET TAR TID

Det tar tid att måla. Käre nån! Jag hinner/orkar bara måla ½ - 1 timme om dagen :)
Då blir inte mycket gjort. Ska försöka göra lite mer i helgen, fast stora delar av lördagen är redan uppbokad.
Efter träningen med grannen C, fick jag massa inredningstips. Tjohoo! Det är kul!
Nu vet jag vad jag ska ha för tapet i köket. Det kommer bilder senare....

Så här ser det ut just nu

























Nu när jag jobbar till 16.30, så måste jag ordna det på något sätt med lilla E. Om de stora barnen kan, så hämtar de henne. Igår skulle jag hämta E när hon slutade men då ringde D vid lunch och sa att hans resterande lektioner var inställda så han kunde hämta E.
Han gick från Västra skolan till Gruvrisskolan, väntade ca 1 timme och gick sen hem med E. Gulligt, tycker jag :)

Nu lite magträning, sen underbart samtal med min Älskling, sen sova.

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar