onsdag 8 januari 2014

VANLIG JOBBDAG

Idag var en vanlig jobbdag, 8.15 - 13.15. Jag har fortfarande inte återhämtat mej från julledigheten så en stunds slummer när jag kom hem, var skönt.
Sen hann jag med att handla, tvätta, handla igen (det är ju inte lätt att komma ihåg allt man ska köpa :))
Det var D:s tur att laga middag i dag, potatis, köttbullar och brunsås.
Jag åt en smarrig cole slow, brieost och avokado till, istället för potatisen. Supergott!

Visst är det väl så att man ska hjälpa varandra när någon har det jobbigt? Men det är så lätt att bara ha fokus på sej själv och sin egen familj.
Tur att jag blev påmind igår att våra kära vänner är lite trötta just nu.
Jag lagade till lasagne, cole slow, hemmagjord musli och lite annat gott. Tog mina tjejer och åkte dit med det.
Det blev en sen kväll :-) Härligt med underbara och pratglada :) vänner.

Hoppas på en god natts sömn. Natten som var, blev jag väckt två gånger av grabbar som härjade i köket.
F stod i köket o skar ananas när klockan var närmare fyra :(

Sov gott!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar